Energy Invaders
2012.08.03. 14:00
Az Energy Invaders egy érdekes játék, mert több játékra is hasonlít, még is mindegyiktől eltér egy kicsit. A története a szokásos: ellenséges invázió ellen kell védekeznünk és közben területeket hódítunk meg. A főbázisunk energiát termel és ezt az energiát felhasználhatjuk emberek (fel)vételére, tornyok építésére és fejlesztésekre. Ha már megemlítettem a fejlesztéseket, akkor elmondom, hogy 2 csoportra lehet őket osztani. Az első csoport az állandó fejlesztések, ezeket a pályaválasztó menüből lehet elérni és ha itt kifejlesztünk valamit, akkor azt nem kell többet. Értelem szerűen a második csoport a nem állandó fejlesztések, ezeket harc közben (zöld nyíl) lehet aktiválni, és a következő harcnál újra ki kell őket fejleszteni.
A játék tényleg nem rossz, sőt egész élvezetes, de nekem valami hiányzik belőle. Talán az a baj, hogy nekem nem tetszenek a nem állandó fejlesztések, mert ezzel a játék változatosságát ölik meg. Hiszen hiába van a játékban "rengeteg" egység, amikor én mindig csak 1-2 kifejlesztéséig jutok el
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.