Eye-Q Test

2012.09.20. 12:00

eyeqtest.jpg   Az Eye-Q Test alapötlete nagyon egyszerű, de én jól szórakoztam vele. A játékban csak annyi a feladatunk, hogy a kockákat színsorrendbe pakoljuk. Általában minden pályán van min. 1-2 fix kocka, ezekhez kell igazítanunk a többit.
   Azt hiszem nem nagyon kell elemeznem a játékot. A grafika egyszerű, de igényes. A zene sem túl idegesítő, de azért hosszútávon én némítottam. Ami egy kicsit zavart a játékban az az, hogy néha nem mindegy, hogy a sötétebbtől a világosabbig vagy fordítva alakítod ki a skálát.

Szerintem: (2/5)
Szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr934780196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása