Spooky Night Escape

2011.11.16. 12:00

spookynightescape.JPG_628x474

Mára egy tipikus point and click, kijutós játékot hoztam. Mivel én nem szeretem és eddig nem is játszottam ezekkel, így nem tudom, ezt sem elhelyezni, de mindig igényesebb játékokat próbálok ajánlani és ez ennek a játéknak az esetében sincsen másképp.
Szerintem: 10/5+(?)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr113382019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása