Building Demolisher

2012.02.25. 12:00

building.jpg   Én mindig is ki akartam próbálni, hogy milyen egy bontógolyóval lebontani egy házat. A Building Demolisherben alkalmam/ alkalmunk nyílik, hanem is házakat, de építményeket lerombolni. A bontáshoz használhatunk sima golyót, robbanó golyót és gyújtó golyót is.
   Inkább az ötletért kerül a blogra a játék és nem a megvalósítás miatt. Na ahogy a képen látjuk nem vészes a grafika sem, de vannak érdekes dolgok a játékban. Ha például egy kis gerenda esik az üvegre, akkor összetörik, de ha egy kétszer akkora szekrény vagy széf esik rá, akkor nem. Másik ilyen érdekesség, hogy a sima bontógolyó nem üti át a téglafalat és nem töri össze a fát. Értem én, hogy valami nehezítés kellet a játékban, de akkor miért nem ábrázolják valami más anyagnak a téglát és a fát. Egy-két kivételtől eltekintve elég könnyűek a pályák is.

Szerintem: (0/5)
Szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr14191499

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A régi mániám... 2012.02.26. 14:19:08

Tisztázzuk rögtön az elején, hogy nekem speciel semmi kedven végigmenni tankkal Románián. Miért is lenne, ha egy hiánypótló alkalmazásnak hála, teleszórhatom a fél világot a történelem összes jelentősebb és ismert erejű nukleáris fegyverével? A Nukemap...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása