Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Clear Vision 5

2012.03.28. 12:00

clearvision.jpg   A Clear Vision 5-ben Tyler Smithnek elege lesz a főnökéből és kilép. Csak akkor szembesül a válsággal, amikor elkezd munkát keresni. Nem veszik fel sehova. Így születik meg az ötlet, hogy bérgyilkos legyen. Itt csatlakozunk a játékba. A cél (ölni) mindig ugyanaz, de a körülmények mindig változnak.
   Szuper kis játék. Zene nincs, de a hangeffektek elfogadhatóak. A pálcikaember grafika a lehetőségekhez képest igényes, de azért mégis csak pálcikaemberekről beszélünk. Angol tudás jól jöhet, de nem létszükség. Mivel ez egy promóciós játék, ezért sajnos elég rövid a játék. Olyan gyorsan ért véget, hogy újra kellett játszanom, mert először nem csináltam képet. A játék után, azon gondolkoztam, hogy vajon jót tettek-e az okostelefonok az internetes játékoknak?

Szerintem: (2/5)
Szerintetek: (2/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr834345169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása