Relic of War
2012.06.06. 12:00
A Relic of War története mindjárt azzal kezdődik, hogy a háború nem ért véget 1945-ben, mert a nácik hozzájutottak egy ereklyéhez. Az ereklye miatt már Amerikában folyik a harc, de semmi baj, mert mi itt vagyunk és még megnyerhetjük a háborút, zseniális taktikai képességeink által... vagy valami ilyesmi.
A háborúban harcolhatunk a tengelyhatalmak és a szövetségesek ellen is. A gyakorlatban úgy történik a harc, hogy csoportokat/embereket kell "toboroznunk" az ellenség bázisának a lerombolásához. Támogathatjuk az egységeinket napalmmal, légi támogatással, medvecsapdával stb. A harcban szerzett kitüntetésekből feloldhatunk újabb egységeket, támogatási módszereket és fejleszthetjük a hadseregünket is.
Az az igazság, hogy én untam a játékot, hiába van tele akcióval, az egész játék lassú. Persze jön az ellenség és akkor gyorsan kell reagálni, de túl hosszúak a pályák és szinte semmit nem kell csinálnunk a játék közben.
Ui.:Engem egy pár játékelem a Necronator 2-re emlékeztet, de lehet, hogy csak képzelődök.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.