Zombie at the Gates

2012.06.05. 12:00

zombieatthegates.jpg   Már kezdtem megijedni (kicsi irónia), hogy kimentek a divatból a zombis játékok, de aztán ma rátaláltam a Zombie at the Gates-re.
   Egy szép napon a király egyik arany érméje kiesett az ablakon, mivel válság van és a királyoknál sincs már kolbászból a kerítés, gyorsan utána szaladt, hogy visszahozza. A hajsza közben az érme is és a király is beleesett egy kútba. Szerencsére nem halt meg a király csak elvesztette az eszméletét. Miután magához tért felmászott a kútból, és meglepődve vette észre, hogy az emberei helyett zombik várnak rá. Miután ő nem csak megörökölte a trónt, egyből kigondolt egy zseniális tervet. A kastélyát felszereli szárnyakkal, fegyverekkel, hőlégballonnal stb és elrepül a veszélyes zónából. Nem is vitás, ez szép terv, de rengeteg nyers anyagra van szüksége, ezért addig kell küzdenie a zombikkal, amíg összeszedi az építkezéshez szükséges alapanyagokat. A harc közben pénzt is lehet/kell gyűjtenie, hogy a fegyvereit is korszerűsíthesse.
   Szerintem a játék egész jó, élvezhető. A grafikája, zenéje és hangeffektjei is igényesek, szépek, de a zene ismétlődő és egy idő után engem elkezdett zavarni. A játék a felétől-kétharmadától igényel több odafigyelést, vagy is én onnantól kezdtem el taktikázni a "biztonságos zónákkal".

Szerintem: (2,5/5)
Szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr644565428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása