Jelly Escape

2012.04.24. 12:00

JellyEscape.jpg   Amikor mára kerestem játékot, akkor rákattintottam a Jelly Escape ikonjára és elkezdtem vele játszani. Az első benyomás után nem voltak túl nagy elvárásaim a játékkal kapcsolatban, aztán kb 20-30 percet is kellemesen eljátszottam a játékkal.  Igazából nem tudom mi az oka, hogy ennél a játéknál maradtam, mert csak egy sima mászkálós, ugrálós, ügyességi játék. A játék nem sok eredeti ötletet tartalmaz. A legkreatívabb ötlet talán, a 3 kicsi villám, amiket összegyűjtve kivilágosodik a képernyő és némelyik pályán új skint kaphatunk értük. 

Szerintem: (2/5)
Szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr594467860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása