Ruperts Zombie Diary

2012.02.24. 12:00

rupert.jpg   A mai játék 1902-ben játszódik. Rupert Whitewater bőrébe bújhatunk, aki egy zombivadász Londonban . Természetesen egy zombivadászhoz kellenek zombik is, őket egy gonosz varázsló szolgáltatja. A varázsló annyira jó fej, hogy többfajta zombit is megteremtett.  A játék érdekessége, hogy a városrészekben többször is ki kell irtani a zombikat. Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy ha egy részt hanyagolunk, akkor szépen összegyűlnek ott a fiuk. Többek között fejleszthetjük tulajdonságainkat és fegyvereinket is.
   A zene nekem tetszik, úgyhogy plusz pont jár érte. A szereplők nekem nem jönnek be (kinézetileg), de igényesek és megértem, ha valakinek mégis tetszenének Az viszont nekem is tetszik, hogy a zombinak az a testrésze szakad le amire célzok és testrészek nélkül is utánam jön. A pozitívumok és negatívumok aránya alapján magas pont járna neki, de nem így lesz. Nem a játék hibája, hanem a típusé amibe tartozik. Az ilyen játékok nekem 10-15 perc után unalmassá válnak, egyszerűen nem kötnek le hosszabb időre. Persze ez egyén függő, ha neked  tetszett, akkor szavazz és értékeld fel a játékot!

Szerintem: (1,5/5)
Szerintetek: (2/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr204170451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása