Magic Safari

2012.03.31. 12:00

magicsafari.jpg   Itt az ideje egy logikai játéknak. A Magic Safari-ban egy majom/gorilla szafariját kell probléma mentessé tenni. Tudom, tudom, de logikait ígértem, ami nem jelent feltétlenül értelmeset is. Na mindegy. Igazából minden szokványos kellék megtalálható a játékban, kezdve a deszkáktól, a bombákon keresztül egészen a csapóajtókig. Ezeket a kellékeket (a csapóajtók kivételével) felrobbanthatjuk, megváltoztathatjuk a gravitációs tulajdonságukat is és az alakjukat is átalakíthatjuk. Van egy negyedik "cselekvés" is, amivel befolyásolhatjuk a a dolgokat, de nem szeretném lelőni a poént.
   A vidámság az, ami nekem tetszik a játékban. Nekem ez a játék egy kicsit olyan, mint amikor gyerek nevetést hall az ember és önkéntlenül is elmosolyodik rajta. A pályák sajnos nem túl nehezek, bár némelyiken azért egy kicsit hosszabban is el kellet gondolkoznom. Szerintem hiba volt, hogy a készítők csak a játék harmadától "oldották fel" a 4. képességet, mert azzal együtt érdekesebb és talán nehezebb is lehetett volna a játék.

Szerintem: (1,5/5)
Szerintetek: (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr44349090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása