Super Pig

2012.03.03. 12:00

superpig.jpg   Amikor valaki horgászik és kegyetlenül el kezd az orsó pörögni, akkor két dologra gondolhat: 1.:Egy bazi nagy hal akadt a horgomra. 2.: Már megint beleakadt a horgom egy úszó rönkbe. Mindezt azért írom le, mert valahogy így éreztem magam, amikor olvastam, hogy vigyázat, mert a játék nehéz. Még akkor sem tudtam eldönteni, hogy ez most csak vicc vagy komoly, amikor a nehézség választónál 3 db "HARD" felirat közül választhattam.
   Csak akkor jöttem rá, hogy ez véresen komoly amikor elkezdtem játszani vele. A véresen szót komolyan gondoltam, mert amikor elindulunk, akkor a fekete képernyő közepén egy malacot látunk, semmi mást. Amikor ezzel a malaccal belefutunk egy láthatatlan tüskébe vagy lénybe, akkor a kifröccsenő vére megfesti egy kis darabon a pályát. A célunk az, hogy elérjük a malaclányt mielőtt elfogy az összes életünk.
   Én a "szemétparaszt" kategóriába sorolnám a játékot. A kinézet és a zene is hagy maga után némi kívánni valót, de az ilyen játékoknál ez nem annyira fontos. Egyébként akit zavarnak a TV-s fehér pöttyök az kikapcsolhatja a jobb felső sarokban. Minden pálya választható már az elejétől fogva, tehát a kihívás miatt kell megcsinálni a pályákat és nem az előre jutási kényszer miatt. Jah igen és a puhányoknak van "istenmód" is, ha egy pálya nem sikerült.

Szerintem: (2/5)
Szerintetek: (1,5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr14225170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vince05 2012.03.03. 13:01:33

Nagyon hiányzik most az előző pontozási rendszerből a skála eleje.
süti beállítások módosítása