Monsters TD

2012.03.08. 12:00

monsterTD.jpg   Úgy látszik most a tower defense játékok időszaka van, ugyanis mára újra egy ilyen kategóriájú játékot ajánlok nektek. Semmi pánik! A mai játék nem egy szokványos tower defense játék! A legfőbb különbség az az, hogy oldal nézetben látjuk a pályát. Na jó ezenkívül semmi extra, de minden kötelező elem benne van a játékban. pl.: skill fejleszthetőség, specifikációk, varázslatok stb.
   Ennek az egész oldalnézetes dolognak az igazi előnye a látvány. Mert ha a rajzok, animációk rosszak, akkor az egész játék rossz lesz, de ha ezek jók, akkor viszont sokat emelhetnek a játékélményen. Szerintem egész jól megbirkóztak a készítők ezzel a kihívással. A zenét az első 15 percben elviseltem, de aztán némítottam. Talán egy hibát találtam a játékban, de nem vagyok biztos benne. Volt olyan, hogy rákattintottam a toronyra, hogy fejlesszem és háromszor, négyszer is kilépett a menüből. Azért nem tudom, hogy ez hiba-e mert netbookon játszottam és a "tapipadra" lehet, hogy rosszul reagált a játék.

Szerintem: (1,5/5)
Szerintetek: (2/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr234295077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása