Commando Defense
2012.02.28. 12:38
A Commando sorozat legújabb része egy "towerdefense" játék lett. Annyi a történet, hogy ezúttal nem mi támadunk, hanem az ellenségünk.
A játék legnagyobb erőssége a sok színűség. Rengeteg típusú ember és gép van a játékban A Commando Defenseben vannak nem szokványos ötletek, megoldások is, de sajnos ezek nem mindig jók. A jó ötletekhez sorolnám azt, hogy a főhősünkkel oda állunk, ahova csak akarunk. Jó ötlet még az is, hogy a tornyok mellett vehetünk sok egységet, tankot is. Az a baj ezekkel az egységekkel, hogy csak egyszer végigmennek a pályán és kész. Ami még nem tetszik az az, hogy a tornyokat a főhősünk szereli össze elég hosszú ideig. Ebben a játékban nem szerepelnek a specifikációk sem, tehát egy szint után nem dönthetjük el, hogy a torony bombát vagy mondjuk gyújtóbombát használjon. Én azt mondom, hogy ez egy kicsit gyengébb, de korrekt iparos munka.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vince05 2012.02.28. 20:57:04
Nagyon könnyű, talán túlságosan is: bármelyik pályán ha az első 5-6 hullámot túléled (nem nehéz, esetleg 2-3 ellenség átjut), utána sétagalopp van.
Van pár bug benne (pl. pálya restart után néhány fantom egységet kirak a pálya szélére; utolsó pálya legelején restart-ot nyomva kiírta, hogy győztem), a legbosszantóbb, hogy néhány pályán a kezelőszervek kitakarnak a pályából lényeges részeket (pl. komplett torony hely).
De mindezek ellenére is jól elszórakoztam vele.
(Az utolsó pálya eleje picit szemétparaszt, de csak a többihez képest. Más játéknál szóvá sem tenném.)
Az újdonságok (főhős, mint "mozgó torony"; ellen tankok) szerintem is nagyon jó ötletek, de azért sokkal többet is ki lehetett volna belőlük hozni.