SC Guitar Maniac Deluxe 4

2012.02.04. 12:00

guitarmaniac.JPG   Ma egy újabb előítéletemmel számoltam le. Azt hiszem, azzal mindenki egyetért, hogy az interneten fellelhető gitáros játékok 90% gagyi, használhatatlan, emiatt ki sem próbáltam az SC Guitar Maniac Deluxe 4-et. De mostanra az összes olyan oldalra felkerült, ahonnan ajánlani szoktam nektek játékot. Engedtem az erőszaknak és nem bántam meg, sőt...
   Azt még most sem értem, hogy minek kellet a kicsit béna pálcika ember a dologhoz, de mindegy. A játék nagyon jól kivitelezett, de nehéz. Összesen 15 dalban mutathatjuk meg, hogy hogy bánunk a billentyűzettel gitárral. Játszhatunk pontokért, hogy feloldjunk újabb számokat és játszhatunk ellenséggel (képen) is, hogy elnyerjük a gitárját.
Szerintem: 10/7 

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr924059078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása