Photon Baby

2012.06.28. 12:15

photonBaby.jpg   Mostanában több olyan játékot is ajánlottam nektek, amikben a grafika volt a húzóerő és nem az ötletesség, eredetiség. A Photon Baby-ben ez pont fordítva van.
   A történet szerint mi egy feltalálót irányíthatunk, akitől a vámpírok elrabolták a gyerekét és a prizmáját(?). Az a feladatunk, hogy minden pályán lelőjük a vámpírokat. Ez egyszerű feladatnak hangzik, de nem mindig az, mert olyan színű lövedékkel kell lelőnünk őket, amilyen színű a pólójuk, hajuk, nyelvük stb.. A sima, szürke lövedékünket úgy színezhetjük meg, hogy a színes faldarabokra, tükrökre pattintjuk lőjük őket. A 13. pályától bejön a színkeverés is a játékba. Segítségként egy rövid ideig irányíthatjuk is a lövedéket a space gomb nyomva tartásakor. A vámpírokon kívül szerepelnek még a játékban repkedő koponyák, pókok stb., ezeket nem lehet megölni, de ők megölhetnek minket.
  Ahogy már írtam is, a grafika nem a legszebb, de azért elviselhető, akár hosszútávon is. Én a készítők helyében, hagytam volna 5 pályát az "ismerkedésre" és a 6-on már be is vezettem volna a színkeverést, mert a 13. pályáig egy kicsit könnyű a játék, de onnantól már van olyan pálya, amivel meg kell szenvedni.

Szerintem: (2,5/5)
Szerintetek: (2/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr494616224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása