Nuclear Outrun

2012.05.04. 12:00

nuclearoutrun.jpg   A Nuclear Outrun hasonló az Earn to Die-hoz. Na jó csak annyiban hasonlít a korábbi játékhoz, hogy a távoli célhoz vezető út zombikkal van kikövezve és fegyverekkel kell utat vágnunk a kocsink előtt. A mai játékban az idővel vagyis inkább egy atombombával futunk versenyt. A fejlesztési lehetőségek kicsit korlátozottabbak, mert csak 3 nagy, összefoglaló kategória (jármű, általános, harc) közül választhatunk és a fegyvereket is automatikusan kapjuk (majdnem mindegyik) szintlépéskor. Érdekessége a játéknak, hogy összesen csak 20 alkalommal próbálkozhatunk elérni a hidat.
   Amikor elkezdtem ezzel a játékkal játszani azt mondtam: "Nem, ezt nem rakom fel a blogomra.", aztán amikor elértem kb a feléig, akkor azt mondtam: "Nem is olyan rossz, de nem lesz belőle bejegyzés.". Akkor döntöttem el, hogy mégis felrakom ide, amikor már rég elértem a célt és csak azért mentem, hogy az összes fegyvert feloldjam.

Szerintem: (1/5)
Szerintetek: (2/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr694486108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása