Papa's Pancakeria

2012.03.07. 12:00

papas.jpg   Azt hiszem bevallhatom, de talán nyilvánvaló is, hogy a legtöbb főzőcskézős time management játéknak nem én vagyok a célcsoportja. Ettől függetlenül, vannak olyan darabok, amikkel én is jól elvagyok. A Papa's Pancakeriával is így voltam. Ebben a játékban egy palacsintasütöde vendégeit kell kiszolgálnunk. Elég sok feladat adódik játék közben. Nem elég csak a palacsintát odarakni, figyelnünk, forgatnunk is kell őket. A díszítést és ízesítést sem lehet egy pár kattintással elintézni.
   Végül is nem rossz játék. Az egyhangúságot minden nap végén kis játékocskákkal törték meg a készítők. Természetesen elég sok fejlesztési lehetőség is van a játékban és dekorációs termékeket is vehetünk. Akinek a mai játék tetszett az a főmenüből elérheti a sorozat többi tagját is.

Szerintem: (1,5/5)
Szerintetek: (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr84292426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vince05 2012.03.08. 22:09:36

Én a Taco-s résszel találkoztam korábban, meg kell mondjam, hogy orbitális pofátlanság _ennyire_ hasonló részeket csinálni, és 1 rókáról 5 bőrt lehúzni.
De mindez nem tántorított el attól, hogy mindkét részt kb. 4-5 óráig egy ültő helyemben toljam; egyszerűen nem tudom letenni ezeket a fajta játékokat.
Csak a rókabőrhúzás miatt kap tőlem 3-ast.
süti beállítások módosítása