Basket Ball Level Pack

2012.04.25. 12:00

basketballLP.jpg   Szeretem, ha egy játék eredeti, kreatív, de szeretem az olyan játékokat is, amik egy kicsit "szürkébbek", ellenben igényesek, megbízhatóak és hiba mentessek. A Basket Ball és  természetesen a Basket Balls Level Pack is valahol a két említett halmaz metszetében található, mert a kosaras témával még máshol nem találkoztam, de a "borítást" leszámítva félperc alatt szerintem 100 nagyon hasonló játékot is találhatunk. A másik halmazba pedig, azért illik bele a játék, mert a pályákat és úgy egyébként a két játékot is jól megszerkesztették/összerakták. A Level Packban én egyetlen fontos különbség találtam az első részhez képest: a bírót kötelező eltalálni.   

Szerintem: (2,5/5)
Szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr674470124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása