Calcu Doku

2012.07.16. 11:00

calcudoku.jpg   Pénteken egy kicsit elcsúsztam a dolgaimmal, ezért ma 2 játékot is ajánlok nektek. A mai első játék egy sudoku változat. A négyzetek szabálytalan blokkokat alkotnak és mindegyik blokk bal felső sarkában egy kis szám van. Ez a kis szám azt mutatja meg, hogy mennyinek kell lennie a blokkban lévő számok összegének. Továbbá az eredeti játékhoz hasonlóan, nem lehet azonos szám egy oszlopban, egy sorban. Összesen 30 rejtvényt lehet megfejteni, 10 db 4x4-est, 10 db 5x5-öst, 10 db 6x6-ost. A képernyő alján egy segéd sáv helyezkedik el, amiben láthatjuk az összes lehetséges kombinációt.
   A CalcuDoku egy tisztán logikai játék minden pompa és giccs nélkül. A 4x4-es pályák alatt én túlzott segítségnek éreztem a kombinációk megmutatását, de a 6x6-os pályáknál már többször oda-oda pislogtam.

Szerintem: (2,5/5)
Szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr394657578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása