Zombie Situation

2012.07.06. 12:00

zombisituation.jpg   Belegondoltatok már abba, hogy mi tennétek akkor, ha egy hosszú nap után haza érnétek, az asztalon egy cetli, amire az van írva, hogy a feleségetek/barátnőtök el ment a sarki boltba, aztán, amikor bekapcsoljátok a televíziót, mindenhol az megy, hogy a várost megtámadták a zombik? Nos, a Zombie Situation pont erről szól, ebben a játékban nincs más választásunk, mint harcolni és megmenteni a feleségünket/barátnőnket. A harcban akár 9 kilenc fegyverrel is küzdhetünk majd és segítőink is lesznek. Támadások utolsó emberéből mindig egy zsák "esik ki". Ebben a zsákban több minden is lehet. Legtöbbször pénz van benne, amivel fejleszthetjük a már meglévő fegyvereinket. Aztán ebben a zsákban kaphatunk új fegyvereket, barkácskészletet, amivel barikádot építhetünk.
   Ez a játék jól reprezentálja azt, hogy mire gondolok, amikor azt írom, hogy minden cicoma, animáció nélkül leírhatták volna a történetét. Hiszen nem áll másból itt sem a történet csak egy pár "profilképből" és kattintásra változó, pár mondatos párbeszédekből. Szerintem így (egy kicsit) tartalmasabb, jobb a játék. A játék legnagyobb hibája az, hogy túl könnyű. Még az is ritka volt, hogy a barikádomat megrongálták.

Szerintem: (2/5)
Szerintetek: (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr554632558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vince05 2012.07.06. 22:33:30

Így kell egy kb. 30 éves alapkoncepciót (a képernyő bal oldalán mozgok fel/le, lövök, hogy be ne érjen az ellenség) új köntösbe bújtatni, kicsit feltupírozva "eladni". Én teljesen jól elvoltam vele egy órát. A sztori elmesélése is rendben volt - pedig ez engem inkább zavarni szokott - most segítette a "beleélést".
A jobb és bal kurzor gombokra definiált fegyverváltás először idegesített, mert a le/fel mozgás közben sokszor véletlenül nyomtam meg a "csata hevében", de később megszoktam vigyázni rá, sőt, így gyorsabb volt fegyvert váltani.
süti beállítások módosítása