Zombotron 2

2012.06.21. 12:00

zombotron2.jpg   A mai játék egy rég nem látott barát számomra, ugyanis a Zombotront még a blog indulásának elején ajánlottam nektek. Most pedig itt a második rész. A történet ott folytatódik, ahol az első véget ért. A fő feladat még mindig a zombik irtása és a bolygó megmentése, ez azzal egészül ki, hogy már nem csak zombikat, hanem más lényeket is meg kell ölnünk. A fegyvereket, muníciókat és eü. csomagokat még mindig termináloknál vehetjük meg.
   A készítők úgy lehettek ezzel a játékkal, hogy nyerő formáción nem változtatnak. Csak felfrissítették a grafikát és az ellenségeket, új pályákat készítettek, stabilizálták a játékot. Ezek után már csak az a kérdés, hogy szerintetek, ennyi elég-e az üdvösséghez? Ha az én véleményemet kérdezitek, akkor én azt mondom, hogy egy kicsit csalódott vagyok. De belátom és elismerem, hogy ezek a változtatások is rengeteg időbe, munkába kerülhettek. Továbbá az is igaz, hogy rengeteg készítő még ennyit sem csinál.

Szerintem: (2/5)
Szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmn.blog.hu/api/trackback/id/tr434601600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása